Bescherming van uw privacy

We bewaren persoonlijke gegevens van onze klanten voor wettelijke doeleinden, of om u beter van dienst te kunnen zijn bij uw volgende bestellingen.
U kunt ze op elk moment wijzigen in de rubriek “Mijn account” of vragen aan ons om de gegevens te laten verwijderen door contact met ons op te nemen via ons Contact formulier

Door een account aan te maken, kunt u uw factuur- en leveringsgegevens registreren en wijzigen, of de status van uw bestellingen volgen. Maar ook eerdere bestellingen bekijken en uw verlekkeren aan uw favorieten.

U kunt zich afmelden van onze nieuwsbrief door te klikken op de link “afmelden” onderaan elke e-mail die u van ons krijgt.
Als u een account hebt, kunt u uw voorkeuren beheren via deze link.
Het kan gebeuren dat u nog enkele e-mails van ons ontvangt voordat onze database bijgewerkt is. We bieden ons op voorhand verontschuldigen, mocht dat gebeuren.

Als u uw account wilt verwijderen, neem dan contact met ons op via deze link. Wij zullen de juiste acties ondernemen.

Online bestelling en Levering

Alle betalingen via onze website zijn beveiligd dankzij de onlinebetaaldienst Stripe.
Alle informatie die verwerkt wordt door Stripe, wordt versleuteld volgens een protocol dat berust op het beste beveiligingsniveau dat momenteel beschikbaar is. Uw bankkaartnummer wordt nooit bewaard op onze servers.

Wij versturen onze producten met PostNL. Wij maken hier voor gebruik van de brievenbus dozen. De dozen worden goed ingepakt, zodat de pralines goed bij u aankomen.

Past ons brievenbuspakje niet door of in de brievenbus, dan belt de postbezorger bij de u aan. Wanneer u niet thuis bent, belt de postbezorger bij uw directe buren aan. Mocht het pakje ook niet bij uw buren bezorgd kunnen worden, dan brengt de postbezorger het pakje naar de dichtstbijzijnde PostNL locatie en laat een kennisgeving voor u achter (in de brievenbus)

Wij kunnen leveren in de meeste landen op het Europese vasteland. Voor het Verenigd Koninkrijk leveren we onder bepaalde voorwaarden. Wij kunnen op elk adres leveren (thuis, werk …), zolang het adres volledig en nauwkeurig is. Voor alle bestellingen van meer dan €80,00 betaalt u geen verzendkosten.

Hieronder vindt u de details per bestemming

België en Luxemburg:
– Levering mogelijk van donderdag tot en met zaterdag, met gecontroleerde temperatuur 12.00€ – 14.00€ 

Rest van Europa
– Levering mogelijk op vrijdag tot en met zaterdag, met gecontroleerde temperatuur (prijzen per land)
Bulgarije (24.00€)
Denemarken (20.00€)
Duitsland (16.00€)
Estland (24.00€)
Finland (24.00€)
Frankrijk (16.00€)
Griekenland (24.00€)
Hongarije (24.00€)
Ierland (22.00€)
Italië (22.00€)
Letland (24.00€)
Litouwen (24.00€)
Nederland (14.00€)
Oostenrijk (16.00€)
Polen (24.00€)
Portugal (24.00€)
Slovakije (24.00€)
Slovenië (24.00€)
Spanje (22.00€)
Tsjechië (24.00€)
Verenigd Koninkrijk (18.00£)
Zweden (24.00€)

– Levering in het Verenigd Koninkrijk onder bepaalde voorwaarden:

Het bestelbedrag mag niet hoger zijn dan £135 (of € 150) ten gevolge van de nieuwe geldende douaneregels. De prijs op de website is de prijs die u betaalt. Er komen geen douanekosten bij.
Alle pakjes richting het Verenigd Koninkrijk bevatten een pro-formafactuur met een gedetailleerde omschrijving van de producten en de prijzen.
Let op: willekeurige douanecontroles kunnen de levering van uw bestelling tot 96 u. vertragen.

Alle betalingen via onze website zijn beveiligd dankzij de onlinebetaaldienst Stripe.
Alle informatie die verwerkt wordt door Stripe, wordt versleuteld volgens een protocol dat berust op het hoogste beveiligingsniveau dat momenteel beschikbaar is. Uw banknummer wordt nooit bewaard op onze servers.

Wij staan tot uw beschikking om u de nodige hulp te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen door te klikken op deze link. We helpen u zo snel mogelijk verder.

U kunt onze producten online bestellen zonder een account aan te maken. In dat geval kunt u de status van uw bestelling niet volgen. U wordt wel op de hoogte gebracht via e-mail.

Als u een kortingscode of “voucher” hebt, kunt u deze code ingeven bij het overzicht van uw bestelling, voor u deze bevestigt.

Wij aanvaarden verschillende betaalmiddelen, als Mastercard, Visa, American Express, Paypal en iDEAL

Als uw betaling mislukt is, probeer dan nog eens. Wanneer het probleem aanhoudt, neem dan zeker contact met ons op via deze link.

Zodra uw bestelling definitief is, krijgt u van ons een bevestigingsmail. U kunt alle informatie over uw bestelling vinden in de rubriek “Mijn account”.
Houd er rekening mee dat uw bevestigingsmail bij grote drukte soms pas 5 tot 10 minuten later in uw inbox zit.

Uw ordernummer staat in uw bevestigingsmail. Als u een account bij ons hebt aangemaakt, staat de order en het nummer bij “Mijn bestellingen”.

Als u een account hebt, kunt u de status van uw bestelling op elk moment volgen via deze link. U kunt de status van uw bestelling eveneens volgen via de e-mails die we sturen.

Indien uw bestelling beschadigd aankomt, vragen we u om snel contact met ons op te nemen via deze link en een foto van het beschadigde product toe te voegen. Zo kunnen we samen een oplossing vinden.

Wij voegen nooit facturen bij onze pakjes. U kunt uw factuur downloaden in de rubriek ‘Mijn account’ en u krijgt ze toegestuurd via e-mail bij de verzending van uw bestelling. 

Onze producten / Ons atelier

We raden aan om onze pralines te bewaren in een koele, geurvrije ruimte tussen 14 en 18 °C.
Ze kunnen ook onderaan in de koelkast bewaard worden. Laat ze in dat geval wel zorgvuldig in de oorspronkelijke verpakking zitten.

De uiterste houdbaarheidsdatum van al onze producten staat aangeduid in de producten. Wij werken met verse producten en voegen geen bewaarmiddelen toe. De uiterste houdbaarheidsdatum met chocolade varieert tussen 1 en 9 maanden.


Naast het cacaopercentage bepalen ook de oorsprong van de boon en de bewerking ervan tijdens de verschillende productiefasen de smaak en de kwaliteit van de chocolade.

Al onze producten bevatten sporen van noten, melk, soja en gluten. Op onze Allergenen pagina worden alle mogelijke allergenen genoemd. Voor specifieke vragen kunt u contact opnemen via ons speciale allergenen contactformulier

Op dit moment hebben wij geen producten zonder toegevoegde suikers

momenteel gebruiken wij geen gelatine. als wij in de toekomst producten aanbieden met gelatine, dan is deze afkomstig van vis.

Al onze producten worden in ons atelier te Venhuizen gemaakt.

Het is een natuurlijke emulgator voor voeding. Zonnebloemlecithine is een betrouwbaar en ggo-vrij alternatief voor soja, waarvoor steeds meer mensen allergisch zijn, en is goed voor de gezondheid.

In lijn met onze ethische en verantwoorde aanpak bevat geen enkel van onze producten palmolie. 

Momenteel bieden wij geen gluten vrije pralines aan. Maar houdt onze website en socials goed in de gaten, wat niet is kan nog komen!

In lijn met onze ethische en verantwoorde aanpak zit er geen enkel bewaarmiddel of genetisch gemodificeerde organisme (ggo’s) in onze creaties.

Een wit laagje wordt gevormd op de pralines doordat de vetten kristalliseren aan het oppervlak van de chocolade, de zogenaamde ‘vetrijp’. De pralines krijgen lichtjes een witte kleur en verliezen een beetje van hun glans. Hoewel de chocolade er zo misschien minder aantrekkelijk uitziet, de smaaksensatie blijft.
Om vetrijp te voorkomen, is het aangeraden om uw pralines op kamertemperatuur te bewaren. Voor de duidelijkheid; het is het geen schimmelvorming.

Omdat wij strenge voedsel-, hygiëne- en veiligheidsvoorschriften hanteren is een bezoek niet mogelijk.